Ayazinannesi3001
Sebebi de yumurtayı kayısı kıvamında yapmışım, kuru yapmamışım.
Hayır saatlerce uğraşıp kahvaltı hazırlıyorum, bi yandan da çocuk mutfağı dağıtıyor onu eyliyorum, kendisi de salonda tv bakıyor, bi teşekkür yok, yumurta niye böyle bilmen ne.
Hepsini geçtim, annesi gilde kaç kez denk geldi beyazı bile cıvık, o sarıları hiç patlatmadan getirir koyar önümüze, ona ekmeği batıra batıra yer 🙄
Bana gelince 2ton laf saydı, ver açayım sarılarını da ye dedim 🤷♀️🥴