MyEternalLoveNoyann Mdmd lisede öğretmenimiz devamlı siddin sene kelimesini kullanırdı ve ben onu o kelimeye benzeyen küfür olarak anlar öğretmene kin beslerdim meğer sorun bendeymis🤣
Aybersa kirmizibasliklikiz_ Allah Allah yanlış diye bildiğim doğru imiş desene🤦🤭 Düzenleme: Eşek hoş laftan ne anlar.” diye bir atasözü yoktur. “Eşek hoşaftan ne anlar.” diye bir atasözü ise vardır. Çünkü hoşaf Farsça hoş ab yani hoş su sözünden gelir.
Bsrarslnoztrk “Elinin körü” değil, “ölünün kûru” ymuş meğer 😂Kûr: mezar, gömüt Biz sivaslılar cok kullanır , merak edip bakmıstım 🤷♀️😅
Kadifemsii Leylaninannesii ben denemedim hiç 😀 az surat yapıyım derim 2 dk sonra yine gülerim konuşurum 😀 ama etrafımda hiç tutmadı valla hep ters tepti
Ulku_06 Ayazinannesi3001 Bugün kahvaltı da aynısını eşime söyledim. Seni tanıyamıyorum ve 180 derece değiştin diye