Deletedmom_49 Kuzeytomm ya benm doktorum da verme bir hafta dedi. Aynısı aynısı ilaçlarını dahi zoer veriyorum. Bir anda böyle oldu. 1 aydır falan. Daha kaşığı görür görmez ağzını kitliyor açmıyor ağlıyor. Sadece meme. Çok üzülüyorum gerçekten
unkurabiyesii Balarisi_melisEla karşısında pankeki yemeyi denediniz mi peki? Mesela eline verdiğinizde aynı pankekten kendiniz ona göstere göstere ve abartarak yiyin. Sonra onun elini ağzına götürüp nasıl yiyeceğini gösterin. Bir müddet sonra alışacak başta öyle yapması çok normal😊
Balarisi_melisEla unkurabiyesii Sabahları hep bizimle oturur kahvaltıya alışsın diye,mesela ekmeği hep ağzına götürür ve resmen ekmeği yer😅 kendini yırtiyo onu yemek için Ama gel gelelim onun için yaptığım şeyleri öyle yapmiyo mıncıklayıp atıyo
Balarisi_melisEla unkurabiyesii var var ama hangisi isine gelirse şu kahvaltı olayinı bi kavrasak ahh ahh😁