Bebeklerde dil itme refleksi diye bi durum var. Benim bebeğimde öyleydi ilk başladığımız dönemler. Şimdi ilk zamana göre daha iyi. Muz ve pekmezde hala aynı şeyi yapıyo ama sevmediği için. Sevdiği şeyleri keşfetmek lazim. Mesela benim oğlum yoğurt, labne seviyo o kıvamda şeyler. Pankek, köfte tarzında şeyler deneyebilirsiniz. Buarada insta hesabım var tarif paylaştığım isterseniz bakabilirsiniz belki faydası olur miniğe 💗