Benim bebeğim 4 ay 9 günlük önceden 8-9 da yatardı 4-5 saat uyurdu sonrada 2 saate bir uyanırdı atak başladığından beri yine erken yatıyor ama saat başı uyanıp kucakta yada yanımda uyumak istiyor çok yoruldum gece beşiğine koyduğum an uyanıyor sıpa bebeğimle yatmayı seviyorum ama hiç dinlenmemiş kalkıyorum umarım bu huyu biter atak bitince