Asya_Nesli Tazeanneg Valla sanki dahada kötüye gidiyor benimkisi inşallh düzene girer uykuları bebişlerimizin 🙏🤔
Heyoo92 Asya_Nesli Ben de yorumları okuyunca tek olmadığıma sevindim açıkçası. Çünkü tek olduğumu düşünüyordum. Ama bir çözüm bulamadim.☺️
Asya_Nesli Gzemdeniz benimki sadece emiyor sürekli meme veriyorum akşamları iyice tok olsunda uyusun diye ama işe yaramıyor ilk iki ay mamayla desteklerdim gece uykusuna geçerken güzel uyurdu mamayı bıraktı istemedi sonrada sürekli uyanmaya ve saatleri bozulmaya başladı düzeltemedim hala 🙈
Gzemdeniz Asya_Nesli insallah düzelir 5. Ayda düzeleceği yazıyordu youtubede bir doktor vr onu dinliyorum herseyi çok güzel anlatıp yardımcı oluyor
AgahBeyinannesi Fu3160 akşam 5ten sonra kesinle 40 dakikadan fazla uyutmamalisiniz. Sekerleme yapsin sadece. 9da yatar en geç. Gece kac saat yada dakika sonra uyanirsa uyansin asla odadan cikarmayin goz teması kurmadan besleyin altini falan oyle değiştirin. İsik yakmadan. Sabah 8de uyandi diyelim 11 gibi 1. Uykuya yatirin. Uyaninca tekrar beslenme vs. Sonra oglen uykusu 1 gibi. 3te uyandi diyelim aksam 5 yada 5.45 gibi kisa bir uyku daha. Bu donguye uymaya calisin tabiki saati saatine olmasa da uyanma ve uyuma saatlerine gore kabataslak bu sekilde. Bebekler rutin sever. Dişinizi sikarsaniz 1 hafta belki 1 ay ancak adapte olur alışır.
Asya_Nesli AgahBeyinannesi bu dediklerinizi ben inanın yapıyorum ama 8 veya 9 da uyuyo yarım saat sonra kalkıyo odadan çıkarmıyorum yüzüne bakmıyorum direk memeyi tutturuyorum ama yok kafayı çevirip gözleri açıp başlıyo etrafa bakmaya. Sabah erken uyansada akşamına yine aynı gündüz ikiveya üçuyku yapıyo belirli aralıklarla onlarda kısa zaten neyapıcaz bilmiyoruz🤷🏻♀️ Bu arada postu ben açmadım ama yaşadığım aynı olunca her cevaba bi karşılıkveriyorum kusura bakmayın
Fu3160 AgahBeyinannesi 5ten sonra çoğu zaman uyutmuyorum zaten dokuzda onda uyusun kalkmasın diye ama yine kalkıyor bir saat sonra
Yusyus CerenKurt9 katılıyorum belli saatte odasnda karanlıkta ortamda emzirip uytnca zaten uyku moduna giriyo
Bilgee33 Asya_Nesli Ayni durumu bizde yasiyoruz 3übitirdik basladi artik nezmn biter bilemiyom bilem yazsin
DiDoCe Fu3160 Benim bebiste 4 ay 20 günlük en geç 9 da yatiriyorum 2 saatte bir memeye kalkarak gece 3 e kadar güzel uyuyo ama 3 yada 4 ten sonrası tam bir azap yarim saatte bir saatte bir ağlayarak kalkiyo tekrar dalmasi cokk zor oluyo sabah 5 buçuk gibi gözler cin hayatta uyumaz daha benimde gece 1 yada 2 de yattigimi düşünürsek günde 2 3 saat uyuyarak yaşıyorum ise gidiyorum üstelik çözüm bulamadım
Cns78 5 ay 2 günlük kızım, valla uyku sorunu devam ediyor. Allahtan bizimki 8 gibi uyuyor ama sonra gece 2de başlıyor saat başı kalkmaya :( emzirp yeniden uyutuyorum bir saat sonra yine kalkyor🥴 ne zaman bitecek bu durum, 3. Aydan beri böyle?