Zeynep49 aslında siz meme reddi yaşıyor olabilirsiniz o aylarda biberon daha hızlı akış verdiği için meme emmek istemiyorlar yani siz anne göğsüne yakın biberon başlıklarından alın baktınız ucu az geliyor zorlanıyorlar bir büyük numarasını alın. Philips’in avent serisi var birde lansinoh var bunları kullanan bebekler çok meme reddi yaşamıyor naçizane tavsiyem 🌺