simiyyy biberon akışından büyük ihtimalle ikizlerim de öyleydi Philips avent kullanıyorum büyük delikli biberon ucunu bulana kadar idare etmek için annem biberonun ucunu kesmişti birazcık tabi kullandıkça delik büyüsü şu an ucu yok resmen ama onunla içmeyi seviyorlar lıkır lıkır 2 dk da bitti gitti. Akış hızı yavaş olunca çok yoruluyorlar ve içmek istemiyorlar