Ozlemyldzdemircan Zeynepnuray trina saç düzleştirici çok ama çok öneririm ilk kendime sonra 2 görümceme aldım hepsi çok memnun tek çekişte dümdüz kırmadan koparmadan diğer markalara çok paralar vermeye gerek yok ☺️
Zeydeymen Zeynepnuray trina kesinlikle muhteşem ötesi alın aldırın jilet gibi oluyor saç müko. Remingtonda güzel ikisi arasında kararsız kalmışım ama trinayı seçtim iyiki de almışım 230 dereceye kadar ayarı var
Ayca77 Zeynepnuray Trina profesyonel düzleştiriciyi kullanıyorum, bayağı memnunum☺️ hem uygun, hemde kuaförler kullanıyor fön gibi duruyor saçım şiddetle tavsiye 😄
Prensannesiiiiiiiiii Grundig kalın ağızlı olanını kullaniorm tek çekişte dümduz yıllardır kullaniorm çok memnunum
Fatos_tekeeva Zeynepnuray arzum vanessa kullanıyorum çok memnunum ve saçlarım çok kıvırcık olmasına rağmen
Limoncicegiiiii Maşam ve duzlestiricim philips yillardir ama saçım kivirck ince telli düzleştrici tarak önerisi olan var mı dyson hariç ☺️
use_use NukleerBaslikliKiz Kabarma oluyor mu peki saçınızda ? Ben uzun yıllar aynı markanın düzleştiricisini kullandım ve saçlarım hep jilet gibiydi. Bozulunca tavsiye ile farklı marka aldım ama asla memnun değilim. Sürekli kabarıyor. Artık hiç bir markanın eski formunda olmadığını söylüyor genel bir kitle.