Papatya_Kizim Zeynepnuray yıllardır ben ablam kuzenim görümcem arzum buka modeli kullanıyoruz cok memnunuz
Zeynepnuray Utkucan valla bende sırf oyuzden aldım daha rahat kullanırım diye çabucak işim hallolsun diye ama istediğim gibi olmadi bu benim görüşüm tabi ki gene de siz bilirsiniz😊
NukleerBaslikliKiz Zeynepnuray Babyliss kullanıyorum çok memnunum. Düz saç takıntım var hep düzdür saçım 😀
use_use NukleerBaslikliKiz Kabarma oluyor mu peki saçınızda ? Ben uzun yıllar aynı markanın düzleştiricisini kullandım ve saçlarım hep jilet gibiydi. Bozulunca tavsiye ile farklı marka aldım ama asla memnun değilim. Sürekli kabarıyor. Artık hiç bir markanın eski formunda olmadığını söylüyor genel bir kitle.
Lilos Zeynepnuray arzum tarak düzleştirici aldım valla 5 dk da bakımlı biri oluyorum büyük kolaylık oldu. Çocuktan sonra anca topuz yapıp geziyordum kendimi paspal hissediyor ama maşa veya duzlestirmeye zaman bulamıyorum. Simdi tarayacwgim sürede duzlesiyor😍
bikerem Rowenta power straight var,kizim icin tetzesi almış, benim saçlarım dumduz kiziminkine de zarar versin istemem bu yuzden iyi kotu bilemem ama isteyen olursa satarim😁