Defnem2303 bebeğiniz 8 aylikmiş biz o ayda doktorumuzun tavsiyesiyle 3 öğün mama yiyordu.. gerisi hep ek gidaydi..
1 yaşindan sonra 2 ye düştü ama ne hikmetsr 18. Aydan sonra mamayi birakti kendisi nana degistirdim biberon degistirdim yinede yemedi..
Mama yemeyince ağirlik ayran kefir yoğurt bunlara verdik allahtan onlari yiyor..
Süt vereceğine kefire alistir ayran yap içsin sütün yararindan çok zarari var..