Byzthan Esra4646 doğru evet su çiçeği aşısında sıkıntı vardı o dönem siz yazınca hatırladım bizde 15 20 gün gecikmeli olmuştuk ama olduk evet. Bi doktora sorsanız belki olur yine önemli bi aşı sonuçta
Esra4646 Byzthan Saglik ocağını aradım biz arayacgiz dedi sizden önce bekleyenlwe var dedi yarın bidaha ararm