Yeni aşı olduk. En kolay aşıydı bizim icin, ateş bile yapmadı, cok şükür ilaçsız ağrısız sizisiz atlattik. Ama yeni yeni 2 yas sendromu basladi, benim uslu çocuğum gitti, inat bir bebek geldi. Istediği olmazsa kiyamet kopuyor bazen. Allah yardımcımız olsun, bazen geçmişi özler oldum.