Bireylulmeselesi02 Mom4775 inşallah o zamana gelirim canım cinsiyetleri farklı belki ondan öyleler 🤔bir kız ve oğlan canım
Mom4775 Bireylulmeselesi02 oyy yerim maaşallah. İkisini birden tatmışsın zaman su gibi geçiyor canım be,bugünlerde geçer özleriz sonra diye teselli olalım 😞
Bireylulmeselesi02 Mom4775 vala bebekliklerini şimdiden çok özledim çok güzel bir duygu ama kavgaları beni çok yoruyor 😭
-erCansu- Mom4775 bikac gün sonra 3 yaşına girecek ve bu aralar çok sakın maşallah diyimde 🤭 çok berbat donemlerdi
-erCansu- Mom4775 evet 🤭 hatta 2 yaş sendromuna geç girdi herhalde diye düşünüyorum ama bu zamana kadar işkenceydi resmen neyse şuan iyi anlaşıyoruz 🤭