Mom4775 7 yasına kadar sendrom bıtmıyo yanı hemen hemen 6 yas baslangıcı ama degısırde bu 5 yastayız ve bebeklık donemı kadar zorlayıcı hatt daha zoru buyudukce kısılıklerı gelıstıgınden sendrom olarak adlandırıyoruz ama karakterlerını ogrenıyoruz aslında yavastan🤭
ınat ısrar ozguven ozgur olma ıstegı hepsı onların gelısımıne katkı aslında
ayak uydurmya calısn ama kurallarınızdan tavız vermeyın
3 yasta bol bol ınatcılık vardı bızde