larensmom burun tıkanıklığı normal. Bebeklerin solunum yolları yumuşak ve dar olduğu için çok çabuk tıkanır.
Siz gün içerisinde 2-3 saatte bir serum fizyolojik uygulayıp aspiratör ile çekin. Bunu her beslenme öncesi yaparsanız daha rahat beslenecektir. Ateşi normal korkmayın. Benim bebeğim 38.5 da gördü 2. Ay aşısında ıslak mendili ıslatıp alnına katıyordum. Ama gayet normal bebek olduğu için daha düşük ateş beklemeyin. 34-35 derece gibi ateşleri olmayacak. Bizler gibi 36-37.5 derece ateşleri normal. Dediğim gibi bulundukları ortam, üstünün kalınlığı , uyuduğu yerde oluşan sıcaklık , hareketleri bunlar vücut ısısını arttırabilir.