Kizlar biraz önce dışarıdan geldik genelde uyudu yada çok sakindi şaşırdım hatta ama eve gelince farkettim biraz sıcak ateşini ölçtum 37.4 ve 37.6 civarı çıkıyor ne yapmam lazım neden böyle oldu ya ilk çocuğum cok telaş yaptım hastaneye gitmem gerekir mi acaba bide ateş olcerim bozuk galiba sürekli farklı olcuyo ne yapsam