Elifbeyzam bebeklerin öğürmesi aslında korkulacak değil sevinmemiz gereken birşeymiş öğürme refleksi dillerinin ortasında olduğu için boğazına büyük lokma kaçma ihtimali daha az oluyormuş iş oraya glmeden dilin ortasında öğürüp dışarı atıyorlar başlarda Benim kızımda atıyordu şimdi büyük gelen lokmayı ısırıp fazlasını atıyor kötü örnekler veren olmuş okumaya korktum İnanın geçtim hatta bu süreç her bebek için farklı bazen kızım çiğnemek İstemiyor bende o zamanlar püre yapıyorum bazen eline alıp geveleyip çiğniypr o zaman öyle yiyor her bebek kendine özgü birazcık siz cesaret edin yumuşak şeyleri verin onlara bırakın baktınız olmuyor çokta zorlamamak lazım elbet sonunda öğrenecek tüketmeyelim kendimizi ♥️🌸