seymanuryy Bilmiyorum ki canım hiç klima kullanmadım petek benimki evde ölçen bi cihaz var ondan biliyorum 25 derece çok yüksek binderece 2.8 tog için bence belliki evin sıcak oluyo gece içine bir zıbınla giysin bence sadece gündüz rahat pijamalarla gezsin evde dişarı çıkarken ben mesela altına ince bir pijama giydirip üstüne 2.5 tog olanı giydirip markete eczaneye falan gidiyorum mont gibi