seymanuryy bende doğduklarında beri 1.6 tog giydiriyorum evimiz 22- 23 derece arası oluyor ne terliyolar ne usuyolar ama.her bebek farklıdır. Bunu çok kolay anlayabilirsin tulumu giydirip uyuttugunda elini sırtına sok terlemisse kalın geliyodur üşüyup usumediginide fermuarini açıp bacaklarına bakabilirsin bacakları kolları falan sıcaksa ama terlemisse tam ideal togtadir canım ,☺️