Anne888 1.5 togluk uyku tulumu kullaniyoruz. Evde 24 25 derece arasi. Şu gune kadar hep icine sadece kisa kollu zibin giydirdim. Ama bikac gundur ev bu sicaklikta olmasina ragmen kapi altlarindan vs soguk geliyor ondan dolayi eli ayagi soguk oluyor. Aslinda usuyup usumedigini enseden ve burnunun ucundan anlayabilirsiniz soguksa usumustur. O yuzden ekstradan altina ince bi pijama alti ve ayagina corap da giydirmeye basladim.