Anne888 Eğer evinizin sıcaklığı 19 derecenin üstünde ise sadece atlet ve kısa kol zıbın ideal olur. Eğer altında ise, Üzerine bir de uzun kol zıbın ve altına ince pijama da giydirin. Ben de kullanıyorum aynisini. Tog değerlerine göre en ideali bu oluyor 😊