iremm_029 şuan emziriyo olmam 😅 hamile kalmadan önce 76 dan 69 a düşmüştüm o sıralar sabahları mutlaka limon elma sirkesi ılık suyla karıştırıp içerdim you YouTube dan gördüğüm Dukan birası fln onu yapmıştım her gün bir bardak yeşil çay . Tarçınlı türk kahvesi bazen sütlü kahvenin yanına incir ceviz fln koyuyordum . En önemlisi canım tatlı isteyince meyve yiyodum yada sağlıklı tatlılar bakiyodum you YouTube dan ve yulaf çok tok tutuyo . Ben genelde yumurtalı yapiyodum yulafi . Ve yediğim her şeyi fatsecret diye bı uygulama var oraya yazıyordum sürekli kalori hesabı yapıyordum . Leslie yapiyodum ve squat egzersizleri . En önemlisi diyeti birgün bozmuş olsam ertesi gün hiç bozulmamış gibi devam ettiriyodum .hatta çok hoşuma gidiyordu alışmıştım düzene hamile kalmıştım ama . Devam ettirmek istemedim . Şimdi yine çok kilo aldım emzirme döneminden sonra zayıflamayı düşünüyorum