Aynı anda birden fazla şeyi yapmayı,zamana karşı yarışmayı, sabrı, dayanıklılığı,"Anne olunca anlarsın"ı,bir gülümsemesiyle herşeyi unutmayı,insanlara karşı tahammül etmeyi…
Daha çoktur belki de,şimdilik aklıma gelenler bunlar. Bana kalırsa kadınlar anne olarak olgunluğa erişmede bir adım daha ileri gitmiş oluyorlar. (Kadın olarak dünyaya gelmekle zaten bir olgunluk oluyor,bu annelikle taçlaniyor bence)
İyi ki varız Kadınlar
İyi ki anneyiz
Allah bu yolda emek veren dileyen isteyen sabredenleri de anne baba yapsın (Amin)