Saresi Havva2010 bebeğiniz daha çok küçük kaşık biberon ya da enjektör kullanabilirsiniz. Ben 4 aydan sonra verdiğim halde ara ara meme reddi oldu
Dulgerler Havva2010 en uygun biberon avent ama püf nokta önce seni iyice emmesi yarım saatte bir göğsünü emzir süt gelsin gelmesin sen emzir. Aç olduğu zamanlarda yine önce seni emsin sonra hemen mamayı ver doysun ben bu yöntemle emzirmeye alıştırdım hiç sütüm yoktu arttı doktor tavsiyesi
Begonvillll Havva2010 bende avent kullandım bebeğimde meme reddi yaptı. Ama yapmayanda varmış bebekle alakalı işte
Anneyimbennnnn23 Havva2010 Bende yapmıştı hemde sadece birkaç kez vermekle o nedenle kaşık biberon kullanmıştım
annemmm2021 Havva2010 malesef yapar anne hogsune en yakın olan bile yapar şırınga yada kaşıklar ver canım sagdiyin sütü
Havva2010 Tek başıma anca bukadar yapabiliyorum ara sıra alıyor meme mi 😞 ağlıyorum hep memi kabul etmiyor diye aç kalmasın diye de biberon kullandım 1 defa vermeye çalışıyorum 😞