Havva2010 Merhaba hanımlar benim bebeğim 10 günlük sarılık oldu basen mememi alıyor bazen almıyor aç kalmasın diye avent biberonla sütümü sağıp veriyorum meme mi redder mi :( aç kalmasın diye veriyorum avent biberon kullanıp hem emziren anneler varmı
Mavis34 Havva2010 ben chicco nun anne göğsüne en yakın biberonunu vermiştim.sonrasi memeyi tutmak istemiyordu aynı sertliği bulamadığı için birde göğüs ucum yoktu biberon değiştim.weebaby kullandım şimdi hem meme hem biberini rahatca aliyor
papatyaannee Havva2010 ben 🙋♀️ Bebeğim 2 ay 6 günlük doğduğu günden beri avent biberon ve emzik kullanıyorum çok şükür hem emiyor hem biberonu alıyor hiç zorlanmadık
endoplazmikretikulumiste Havva2010 yaptı bende kaşık biberon dıye bişe var gunduzleri onla ver geceleri normal herhangi bir biberonla verebilirsin rüya beslemesi yapıyorsan şayet yani uyurken bebeği beslersen biberona alışmaz geceleri. Gündüzde kaşık biberon dıye bişey var onla ver 50-60 TL bişey kaşık mantığı biberon değil .
Eeco Havva2010 bebekten bebeğe değişen birşey bence ben 3 ay sağdım meme geçişine en yakın lansinoh olduğu için onla alıştı bebeğim lansinoh un uçları daha yumuşak ve tıpkı meme gibi kavrayabiliyor malesef avent dense bile öyle değil tabi ki tamamen deneme yanılma
Keskeuyusamm Genelde onun için en uygun biberon diyorlar ama bence bu bebekle alakalı. Ben de onu kullanmıştım ama kızım sütüm olmadığı için emmedi az az çekiyordu sonra iyice biberona alıştı. Sen her seferinde mutlaka memeni teklif et ama
motherlove Mavis34 ne tuhaftır ki ben de nuk biberon aldım ucu sertti ondan sonra göğsümü almak istemedi emmiyordu daha sonra weebaby biberon aldım ucu yumuşak gayet birkaç gün onunla mama verdim ne hikmetse bir gün göğsümü teklif ettiğimde emdi çok şaşırmıştım şimdi çok sık emmese de arada emiyor fırsat buldukça da sütümü sağmaya çalışıyorum düzenli yapmadığım için sütüm de azaldı😔
Sevda20 Havva2010 öncelikle hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütsün. Benim bebeğim se 26 günlük. Bşz de sarılık olmuştuk 2 haftada anca atlatabildik. Uyku halinde olduğu için sürekli ben de emzirme de çok zorlandım. O yüzden sütümü sağıp enjektörle veriyordum. Avent biberon bende de var ama cesaret edip kullanamadım. Enjektörü deneyebilirsin. Benim oğlum Enjektör den kendi çekiyor öyle içiyordu sütü.
S-A Havva2010 ben onu kullanıyorum bebeğim üç aylık uyanıkken asla memeyi tutmuyor uykuluyken veriyorum işe gidiyorum mecbur biberon kullanıyorum başka çare yok öğle ikide eve geliyorum çocuk o saate kadar biberonla besleniyor
senamiray Havva2010 kaşık biberon alın riske atmayın ben normal çay kaşığı ile mama vermiştim bir ay zaten bıraktı sonta
Milicik Havva2010 geçmiş olsun öncelikle. Ben de meme reddinden korkuyordum fakat avent bizde red yapmadı. Bebeğim hala güzelce emiyor
Yazannesi1 Havva2010 Bence tamamen bebekle alakalı. Emzik emdiği için meme reddi yaşayan bebek var. Yada emzik biberon bile emmeden meme reddi yaşayan bebek var.
Masal_Ask Havva2010 canım bende ilk doğduğunda sütüm gelmediği için mama verdim Philips avent kullandım bende hem emzirdim hem mama verdim hala da günde iki kere mama veriyorum ama iki gündür gündüzleri meme reddi ile karşı karşıyayız inşallah geçici bir durumdur
Katun Havva2010 bebekle alakalı. Ama daha çok küçük riske atmayın derim. Kaşık biberon veya eds ile verin