irva ben gecen ay 2 lisini 62 tl den almistim trendyoldan şimdi 72 olmuş happy center ithal getiriyor satıcı ona güvenip qldim başka yerden alamiyorum sizin guvendiginiz aldığınız bi yer var mıdır acaba oraya da bakayim fiyat daha uygun olur belki sizi böyle sorguya çekmiş gbi oldum kusura bakmayin nolur ama gercketne güvenilir yer olsun istyorum da hiç Almanya’daki tanıdığımda yok soracağım ondan size danışayım dedim 🙏😇