İlk hamileliğimde eşimle lunaparkta çarpışan arabaya binmiştik boyna bana çarpıyordu 😅😂 şimdi olsa ona bi çarparım, o zaman gülüyordum.Şimdi yine hamileyim eşimin telefonundaki letgo mesajlarına ağladım.Yazdığı da bir şey yok annesigile bir eşya lazımdı bu hala satılık mı hanımefendi yazmış.Hanımefendi yazması beni aldattı gibi ağlattı.