Kumsal06limonluKek benim de ilk hamileliğim düşükle sonuçlandı, ilk öğrenince bi de çok istiyordum falan öğrendiğim gün kendimi e bebeğe atmıştım daha 4 haftalıkken öğrendim, böyle çok özendim falan neyse düşük oldu, 7 ay sonra tekrar hamile kaldım bu sefer de korkudan 35. Haftaya kadar hiçbir şey almadım E bebeği görünce yolumu değiştiriyordum, 35 den sonra alışverişe başladım ama aşırı zorlandım iyice ağırlaşmıştım yürümek bile istemiyordum hiç özenerek alamadım alışverişe çıkınca gördüğümü alıyordum bi an önce bitsin de eve gidip dinleneyim istiyordum. Şimdiki aklım olsa evet bir problem yaşadım başta ama nasipte varsa oluyor o an nasipte yoksa ne yaparsan yap olmuyor zamanını Rabbim biliyor diye düşünür hazırlığımı 35. Haftaya bırakmazdım, tatlı tatlı kararında güzel bir alışveriş yapardım, çok daha özenerek seçerdim aldığım herşeyi diyorum, ama tabi bütün bunlar da nasip 😇