ENA Nltka zaten 2 yaş sendromuda başladı, sinir de var doğru. Dişlede birleşince böyle tik gibi bir sey oldu sanırım. Teşekkürler, yaşayan birilerini duymak iyi geldi suan❤
ENA Aliasya59 sizin gibi olanlar varmış, ben de bugün dikkat edeceğim acaba o anda canını sıkacak bir şey mi oluyor diye. Teşekkürler cevap için😊
ENA Mucizem_0809 Yarabbi bizi daha ne günler bekliyor😳 2 yaş sendromu başladı ama bu seviyede degil tabii. Allah cümlemizin yardımcısı olsun🙏
Mucizem_0809 ENA amin inşallah 2 yaş beter diyodum 3 yaş sendromu dahada betermiş dün kaynanama gittik dönüşte yağmur vardı ve biz oğlumun inadı yüzünden eve giremedik sırılsıklam olduk ona rağmej eve çıkarken kıyamet kopardı inan korkuyorum biri şikayet edecek sosyal hizmetlerden gelicekler diye 🤦🏻♀️