Sevgili anneler bildiginiz gibi kasılmalar ciddi durumlara da işaret edebiliyor. Oğlum 1 haftadır alt çenesini öne alıp diş sıkıyor, azılar yeni çıktı o yüzden sıktığını düşünüyordum fakat bir kac kez aşırı sıkar gibi vücudu da kasıldı. 2 3 saniye sürüyor, kafası hafif titrer gibi oluyor. Düzenli değil. Tekrarlamıyor. Bu aya kadar hiç kasılmadı, ilk kez görüyorum. Bu konuda bilgisi olan var mı? Doktora gitmeli miyiz? Gitmeliysek çocuk nörolojiye mi götürmeliyim? Yorumlarınıza ihtiyacım var, şimdiden teşekkür ediyorum.