Telatabiler Eeco doğumdan sonra 6.ay 1 kere regl oldum şuan kızım 8 ay 11 günlük hatta gebelik testi yaptım negatif cıktı 1 kere oldu şuan için düzensizlik var galiba
My_little_sunshine Yagmursonrasitoprakkokusu evet çok meme düşkünü olduğu için de uzadı bu kadar sanırım. 😀Doktorum normal olduğunu söyledi kontrollerde.
Yagmursonrasitoprakkokusu My_little_sunshine ya benimki de çok düşkün, bu gidişle hiç adet olamayız biz o zaman 😂😂
Aysunn25 Yaa benim adet hep düzen liydiii 10 aylık bebeğimm , 2 aydır hep gecikmeli duzebsizlesti adet olacakmis gibi ağrım var ama olamıyorum bu nedendir
Megututu Eeco keşke bende olamasaydım kırkım çıkar çıkmaz oldum bi türlü doktora gidip spiral taktırmadım korkuyorum hamile kalırım diye z😩
1mom1babyy Eeco doğumdan 9 ay sonra oldum zaten doğumdan sonra da 1 ay oluyorum 1 ay olmuyorum hatta şuan 3 aydır regl olmadım🤦🏻♀️
Ndmdmr Eeco valla bende tedi ay dayanabildim en son gerginlikten patlıyacaktım doktor ilaç verdi öyle oldum ondan sonra iki aydır oluyorum isterseniz sizde dayanamıyorum deyip isteyin her ay belirti yaşayıp olmamak yetiyodu