Eeco Yaklaşık 7 ay önce doğum yaptım hala tık yok insan haliyle azıcık gergin oluyor Doktora gittim 1 sene bile olamayabilirsin dedi 🤪 Olamayan kaç kişiyiz gün destek günüdür 😂
Alyaprenses Eeco 3 ay oldu hala bir kıpırtı yok böyle de çok kötüymüş her an acaba hamile miyim korkusu diğer türlü günü belliydi böyle tam bir muamma
Denizzz88 Eeco benimde 7 ay olcak nerdeyse yok hala ha böyle olmaya çok alıştım rahatıma geliyor ama bi yandan da hadi artık gelsin diyorum 😄
eceunverkanra Eeco Oglumun 13aylik oldugu gun adet oldum🙈 Bana da doktorum ilk 1 sene olmaman normal hatta bazi kadinlar emziriyorsa emzirme suresi boyunca bile olmayabiliyorlarmis bu da normalmis☺️
Yagmursonrasitoprakkokusu My_little_sunshine emziriyor musunuz? Oğlum da 13 aylık oldu hala tık yok bende de. Doktor emzirdiğin sürece normal demişti
Eeco Alyaprenses doğum kontrol yöntemlerini dene bence kafan rahat olur en azından her ay stres çekilmez kardeşim 😅
My_little_sunshine Yagmursonrasitoprakkokusu evet çok meme düşkünü olduğu için de uzadı bu kadar sanırım. 😀Doktorum normal olduğunu söyledi kontrollerde.