Markiust_
Kızım besiginde bile yatmazdi bianda sallamayi falan kestim emzirdim emziği verdim ( emzik tutmayan bı bebekti bu esnada emzige de alıştı ) birde pis pis açtım besige yatırdım ağladı kucağıma aldım sakinlestirdim yatırdım bu defalarca sürdü baktım oyuna çevirmeye basliyo yattığı yerfe poposuna vurdum başını okşadım ilk uykuya dalma 40 dk falan sürdü 2. Uykuya da aynı şekilde emzirdim emzik verdim ses açıp yatırdım ikinci uykuya dalma daha da kısaldı 1 haftada alıştı şimdi ise besige yatırıp emziği verip cikiyorum kendi basina uyuyup kaliyo ben yapamam aman ağlamasın aman kıyamam demiyceksin netice hiçbir anne evladına kıyamaz ama hemen onun hem benim için doğrusu bu olacakti umarım bütün bebeklerde uyur annelerde