use_use Badem Hangi modeli acaba? Ne kadar sürede kurutuyor ? Kurutma sonrası buruşukluk durumu nedir?
Badem use_use modeli bilmiyorum valla, 3 saati buluyor kurutması tabi çamaşıra göre. Burusma asla olmuyor ütülü gibi çıkarıyor yumuşacık.
use_use Gizoooo Hangi modeli acaba? Ne kadar sürede kurutuyor ? Kurutma sonrası buruşukluk durumu nedir?
use_use Defne2021 Hangi modeli acaba? Ne kadar sürede kurutuyor ? Kurutma sonrası buruşukluk durumu nedir?
Defne2021 use_use hayır buruşuk olmuyo benimkinde renklileri dolap kırıluğunda kullanıyorum 1 buçuk saat falan beyazları 3 saatte kurutuyo istersen ütü kuruluğu var çamaşırlarını göre ayarlıyosun. Modeli Arçelik 700 KM A+
Gizoooo use_use baya buruşuyor canım modelini sabah bakar atarım. Tabi bu buruşma olayı programdan programa değişiyor ben ekstra dolap kuruluğu yapıyorum o yüzden çok buruşuyo
mercimeksmom use_use grundig 8 kg olanı kullanıyorum, hayatımda yaptığım en iyi yatırımlardan😊 çok memnunım , 1 makine çamaşırdan çıkardığı tozu görünce neden daha önce almamışım dedim zira hepsini ciğerlerimize çekiyoruz 🥺
use_use Badem Badem Burusma asla olmuyor ütülü gibi çıkarıyor yumuşacık. Süper 🤩 Hemen araştırmaya başlıyorum o halde, teşekkürler . Bir de eksisi şudur dediğiniz bir özelliği mevcut mu ?
Defne2021 use_use biraz elektrik faturasına yansıyomuş öyle dediler ama o kurutmada çıkan toz gerçekten inanılmaz. İmkanınız varsa alın ben çok rahat ettim. Dolap kuruluğında kullanıyorum ütülü gibi çıkıyor bebek kıyafetlerini ayrı programda kurutuyorum. Ben çok çok memnumum çok rahatlık
Badem use_use yok yok al valla kesinlikle hayat kurtariyor 🤣 yarın modeline bakarim bosh düşünüyorsan
Momster use_use model numarası o kadar uzun ki EW7H458ST. Ben çok araştırdım. Electrolux kurutma makinalarının şahı. Zaten kurutmaya dair bir çok teknolojiye onlar bulmuş. Benim çamaşırlarım kupkuru çıkıyor. Attığınız çamaşırın kilogramına kumaş türünün farklılığına makina da hangi programda sıktırdığınıza göre değişir tabii ki süresi. Ben her daim 800 devirde sıktırırım. Kurutma makinasını çok buruşmaması için ağzına kadarsa doldurmam. Maksimum 1.5 saatte kurutmuştur heralde şu zamana kadar. Kuruluk miktarınızı kendiniz seçiyorsunuz. Dolap kuruluğunu seçtiğinizde tamamıyla kupkuru çıkarıyor bazen programın süresinide aşıyor. Ben evde giydiğimiz dışarda gündelik giydiğimiz şeyler falan direkt katlayıp dolaba koyuyorum ama bir çok şeyine ütülüyorum o da kendi istediğim için
use_use Momster Çook teşekkür ediyorum , şu özelliği eksisi dediğiniz bir durum yaşadınız mı peki ? Bir de ne kadar süredir kullanıyorsunuz?
use_use Defne2021 o kurutmada çıkan toz gerçekten inanılmaz. Bunu bir çok yorumda okudum ve bu konuda kurutma makinası alma fikrime katkıda bulundu. Teşekkür ediyorum🌸
Momster use_use bir kaç aydır kullanıyorum. Bizim evde bir çamaşır odamız var ama küçük bir oda çamaşır makinasıyla Yanyana duruyor o oda fazlasıyla ısınıyor kurutma yaparken. Ama sanırım çoğu makine böyleymiş. Bir de ilk kuruluma gelirken çamaşır makinasının üzerine konması için bir aparat oluyor onu açıklamışlardı yerim var diye ben tercih etmedim. O Aparatın fiyatı da şu an 700-800 tl civarı. Bana çok pahalı gelmişti. Alacaksanız makine fiyatının üzerine bir de aparat fiyatı ekleyin mutlaka bütçenizi o şekilde ayarlayın
use_use Badem Evimdeki bütün beyaz eşya grubu bosch ve kurutma için de ilk tercihim o yönde olacak gibi. Bakıp yazarsanız çok mutlu olurum😍
use_use Denizinannesi52 Teşekkür ederim . Memnun musunuz peki? Buruşma vs durumu nasıl? Bir de eksisi şudur dediğiniz bir özelliği mevcut mu ?
use_use Arhan-23 Hangi modeli acaba? Buruşukluk ne seviyede oluyor bir de memnun olmadığınız bir özelliği mevcut mu?