Emirasaf41 çok az sarılık var ama şuan için önemli değil her yeni doğan da olur dedi 2 hafta sonra tekrar görmek istedi ☺️ kilo kaybimiz olmuş ama oda olağan birseymis şuan için 2750 imiş kilosu emzirmeye devam dedi , gobek bağımız baya kurumuştu zaten doktorumuz yıkayabilirsiniz artık demişti bugün yıkadık misler gibi oldu kizcem 🥰 bı kaç güne de düşmesini bekliyoruz Allah’ın izniyle ☺️