4 günlük taze anneyim , çok şükür sütüm var ama bebeğim beni bugün emmiyor. Emmedigi için sütümü sagip şırınga ile veriyorum. Sonra memeyi tutuyorum bı iki alıyor basliyor ağlamaya.. çok kötü durumdayım, göğüslerim artık taş gibi oldu akıyor… Ve ben emmedigi için kahroluyorum. Öğlen 3 den beri böyle , ne olur geçici olduğunu duymaya ihtiyacım var. 2 saatte bir kaldırmaya çalışıyorum bu süreyi biraz daha uzatmak istiyorum belki gerçekten açıkirsa emer diye düşünüyorum… Ne olur birşey söyleyin tavsiye verin ne yapabilirim …