Mihribann11 Minnakkk kizim 3 bucuk aylikti oldu ameliyat ayni gun cikti hastaneden ilaçlarla pek agri hissetmiyolar .korkmayin . Cok gecmis olsun
Minnakkk Mihribann11 cok saolun size de cok gecmiş olsun tam benim oglum gibiymiş sizin de inş biz de sıkıntısız atlatırız