betus_6006 oyyy maşallah, siz büyümüş kocaman olmussunjz 😍 biz de sehir hastanesinde yaptıracgız ama doktor sunneti bu kadar kucuk yapılmasını dogru bulmuyorum ben dedi ya 1-2 yas arası ya da 6 yasından sonra olmalı dedi. Aclık suresi epey uzunmus ne kadar dayanır minicik bedeni 😒 bir de emzik kullanmıyorum bakalım nasıl sakinleştiririz. İlac kullandınız mı dikiş var mıydı pansuman falan gerekli oldu mu,