Bende ayni sıkıntıyı yaşıyordum bebeğim 9,5 aylık artık her gün ağlıyordum bişey yemiyor diye çocuk gelişim uzmanına götürdüm ve inatlastigini farketti Dr asla tedirgin olma en ufak mimikten anlıyor her şeyi dedi kasigi tutmak istiyor tabağı kendi önünde olsun istiyor bende bıraktım artık kendi kendine ne kadar yerse yiyor kilosu 8.300 sağlık ocağı biraz daha fazla olabilirdi kilosu ama problem değil dedi ben rahat olunca bebeğimin yediğini farkettim kendi kendine tam beceremese de çat pat gidiyoruz