Melihakrds Oğlum 8ay 24 günlük ek gıdaya aşırı meraklı gibi dururdu doktor bile bu dünden hazır çok rahat edersin diyordu ama maalesef öyle olmadı. İlk 6ay anne sütü kesinlikle ek gıda vermedim sonra yoğurt sebze meyve olarak ilerledim ama oğlum ağzını açmaktan nefret ediyor kaşığı illa kendi tutmak istiyor en başından beri benim uzattığım kaşığa asla ağzını açmıyor oyun vs bir şekilde bi sebze versem öğürüyor yutmuyor dün mesela ıspanağı ya çıkarıyo ya ağzında tutuyo ama asla yutmuyo yoğurdu sever ama yoğurtla sebze karıştırdım mı onu da yemez daha yarım kase çorba içirebilmiş değilimdir asla sıvı şeyleri sevmiyor yediği şeyler sadece et tavuk balık makarna türevi ve yoğurt. Hiç sebze ve çorba veremiyorum var mı böyle olan
Bal-Kaymak Melihakrds benim oğlum da tam tersi et ,balık,tavuk ağzına sürmez. Yedirmek için maymun oluyoruz karşısında. 17 aylık olmak üzere çorbayı da artık içmekte itiraz ediyor. Kaşığı kendi tutmaya çalışıyor ve döküyor tabi. Bardakla içirmeyi denesen içer belki. Ben de öyle deneyeceğim bakalım pipetli bardakla verdim içmedi gerçi. Sevdiği şeyleri içiyor sadece 🤦🏼♀️
Sibel43- Melihakrds yarim kase mi sasirdim bir bebek o kadar icer mi ya ben 5 6 kasik icince sukur ediyom
Woody Melihakrds çorbayı minik bardaklarda verin. Kendi tutsun Mycey mini bardak diye geçiyor sanırım Ben öyle iciriyordum
Melihakrds Buarada dişten galiba emme isteği çoğaldı karnı mı tok oluyor desem işine gelen şeyleri yiyor
Melihakrds Bal-Kaymak onu da denedim bardağa çok hevesli biz kahvaltı yaparken ona da alıştırma bardağına meyve suyu falan koyarım illa bizim cam bardakları ellemek ister. Madem hevesli cam bardakla çorba vereyim dedim ağzına çorba dediği an yüzünü ekşitiyo bi daha asla kafasını bizden tarafa çevirmiyor neler neler yapıyoruz yesin diye yemiyo. Eti falan da parça parça eline veriyorum öyle yiyo
Bal-Kaymak Melihakrds zorlama o zaman şimdilik çorbayı sevmiyor demekki. Zorlarsan içmesi için daha fazla itiyorlar. Birkaç ay sonra tekrar denersin . Sebze yedirmek için de mücver yapabilirsin. Eliyle tutup yiyorsa o şekilde sebze de yemiş olur.
Melihakrds Sibel43- küçücük kasenin yarısına koyuyorm zaten en fazla 5_6 kaşık alırdır çorba kasesinden bahsetmiyorum. O 5_6kaşığı bile içmez
Yagmuurr Sibel43- Benim oğlum oioi nin kasesini biliyorsanız eğer onu ağzına kadar dolduruyorum çorba bitiriyor hepsini içince içiyorlar yani 😂
Melihakrds Gizem9565 bu 8.ayda doktora gitmedim canım 7. Ayda gitmiştim 8600dü şimdi 9. Ay da gidecm bakalım
Melihakrds Woody evet o bardaktan var bende almıştım denedim ama ağzına çorba gelince ürperir gibi yapıyo yüzü ekşiyo tüö çorbalara böyle🤦🏼
Minai_eliz Bızde yasımıza gırcez, hıcbırsey yedıremıyorum paso emıyo nasıl doyuyo anlamıyorum, ıkı gunde bir zorla yarım kase çorba ıcerse,bazı cocuklar ne guzel herseyı yıyor🤨
Melihakrds Minai_eliz bende düşünüyorum bazı günler bir kaşık bile yemeyip sadece emdiği günler çok oldu
Woody Melihakrds çorbalar nasil yapıyorsunuz? Bu arda corbaya çok takılmayın 20 aylik kizim yalnızca bakicisi icirirse çorba içiyor ☺️😀😀
2-erkekannesii 8 aylık benim ki de çorba sevmiyor eliyle kendi yiyebileceği şeyler seviyor blw şeklinde ilerliyoruz
Melihakrds 2-erkekannesii sebze yi nasıl yapıyorsunuz parmak gıda şeklinde denedim sebzeyi yine sevmedi
Melihakrds Woody ilkten bebek ler için olan çorbaları denedim yemeyince kendimize yaptıklarımızdan verdim onu da içmedi
Ozgeymen58 Benim oğlum 18 aylık yemeyince yemiyorlar sebze türünü ağzına sokmaz ama çorba türlerini ve et balık makarna pilav o Türleri çok sever siz pes etmeyin aradan biraz zaman geçsin tekrar tekrar denettirin. Kaşığa merakı varsa eline bi kaşık verin o oynasın onunla sizde bi şekilde yedirmeye çalışın
Melihakrds Ozgeymen58 aynen bunu deniyorum ağzına çorba değince yüzünü ekşitip bi daha bana dönmüyo mama sandalyesinden sarkmaya falan çalışıyo 🤦🏼 gerçekten daha önce çorbadan bu kadar nefret eden bi bebek görmedim tüm çorbalara karşı böyle ona özel yaptıklarımı hadi tuzsuz yağsız beğenmedi galiba dedim ne bilecekse kendi yaptıklarımızdan da yemedi.
Makaron_88 Melihakrds merhaba bizde 9 ay 1 günlüğüz 8 buçuk aylıkta bir iştah kesilmesi yaşadık bizde 3 gün meyve vermedim tatlı pekmez felan vermedim zaten meyvede çok kalori yok o yüzden vermemek bir eksiklik olmadı ben 3 öğün yaptırıyorum ve o 3 gün örneğin brokoli vericeksem öğlen brokoli köftesi yaptım akşamına brokoli çorbası yaptım yani birgün sadece bir sebze üzerinden gittim araya başka tat katmadan
Makaron_88 Makaron_88 ertesi gün karnıbahar ertesi gün başka sebze aynı sistem ile gittim 3 günde çözdüm şükür 🙏 çorbaya gelince çok sıvı içmez benim oğlumda içine tambuğday ekmeği felan doğrayıp verdim valla alıştı şimdi yiyor herşeyi