bsraball Ksedakaya 3 aylık bebeğim dün kovit olduğunu öğrendim. Ben pazartesiden beri karantinadaydım ateşlenince doktorumuz test yaptırmış ve pozitif çıktı. Rabbim şifasını versin.
2pamukannesii Ksedakaya 4 aylıkken bizde olduk ateş öksürük burun tıkanıklığı oldu bol bol emzir calpol ver ateşi için burnunu sürekli açık tut çünkü bebekler bizim gibi ağızdan nefes alamıyor acil şifalar versin inşallah rabbim
2pamukannesii Ksedakaya saolun. Bizim baya devam etti öksürük olarak kaldı en son gecmeyince bitkisel bı öksürük şurubu aldık onu la geçti öksürük çok şükür bebeklere ilaç kullanılmıyor normalde ama çocuk boguluyordu öksrmekten doktor onu onermisti
Mys01-01 Ksedakaya merhabalar 8ay 1 H bebegım covid sadece ates var calpol dolven onerdı dr ama baska bişi verılıyormu kendı dr yoktu baska dr oyle soyledı ama