Ksedakaya 5 aylık bebeğim covid pozitif çıktı. Ateş burun tıkanıklığı var. Şok oldum korkuyorum. Başına gelen varmı birşey olurmu???
mercimeksmom Ksedakaya geçmiş olsun. benim oğlum 9 aylıktı geçirdiğimizde, 2-3 gün ateşi burun tıkanıklığı oldu geçti gitti çok şükür. emiyorsa bol bol emzirin, burnunu açık tutun, ılık duş aldırın sık sık. geçecek çabucak inşallah🙏
Irmakprensesinannesi Ksedakaya covid testi nasıl yapıldı bir bebeğe nrmlde bebek ve çocuklarda cocid testi yapilamiyrdu
Nisabera09 Ksedakaya öncelikle çok geçmiş olsun tez zamanda atlatın inşallah 🙏🏻 Benim kızım da salı günü çok ateşlendi öksürüğü de vardı. Doktor mu anladı da test istedi yoksa siz mi istediniz 🙏🏻🙏🏻
Alya3361 Ksedakaya canım benim de dört aylık bugün öğrendim kovid olduğunu bende şoktüyım korkuyorum ilaç vs verdiler mi bana hiçbirşey vermediler🤦🏼♀️
Ksedakaya mercimeksmom evet bizde de aynı. Dirençli bi ateş var. Burnu tıkalı. Şuan horluyor hatta. Birşey olmaz dmi ya. Bide 36+4 te doğmuştu. Korkuyorum
Ksedakaya Alya3361 öylemi. Sana da çok geçmiş olsun. Bende şoktayım. Hayır hiçbirşey verilmiyor. Sadece calpol verebiliyorum ateş olduğunda
Alya3361 Ksedakaya nasıl ateşi çok çıkıyor mu bu arada sanada çok geçmiş olsun allahım tez zamanda iyi olsunlar inşallah🤲🏻
Mys01-01 Ksedakaya merhabalar 8ay 1 H bebegım covid sadece ates var calpol dolven onerdı dr ama baska bişi verılıyormu kendı dr yoktu baska dr oyle soyledı ama
Ksedakaya Alya3361 evet 39 u en son. Calpol verdim 37.7 ye düştü. Duş aldırdım 37 işte anca. Dirençli. Öylede halsizki kuzum:(((
AlyaMavi Ksedakaya korkmayın bebekler covidi kolay atlatıyormuş .Benim bebeğim Rsv yoğun bakımda ve çok ağır geçiriyor 11.günü .Doktor korona bile bundan basit dedi bebekler daha çabuk atlatıyor dedi .Korkmayın zaten eşiniz biliyordur .Birde yeni doğan degil aylık olmus hicbirsey olmaz .Siz aşı oldunuz mu peki
Alya3361 Ksedakaya evet benimkinde çok halsiz ama sanırım benimkinin altıncı yada yedinci günü geç öğrendik yani sona doğru isal başlıyor isal ile atıyor vücut virüsü biz çok geç öğrendik virüs olduğunu bide dün öksürüğü arttı geceleri çok kötü oluyor ya miniğim inşallah gelişimlerini çok etkilemez canım
Ksedakaya AlyaMavi çok geçmiş olsun sizede. İnşallah en kısa sürede toparlar. Biz olduk aşıları. İnşallah dediğiniz gibi atlatır insan kendini düşünmüyorki. Bende de kramp gibi karın ağrısı var stresten diye düşünmüştüm.
AlyaMavi Ksedakaya zaten emziriuorsanız antikor aşıdan geçmiştir .Bildiğim kadarıyla 3 4 günde ateşi bitip yok olacaktır korona bebeğinizden .Korkmayın .Teşekkür ederim insallah benim bebeğimde iyilesir 🙏🏻 Geçmiş olsun tekrardan
Ksedakaya AlyaMavi Allahım korusun hepsini🙏 Çok teşekkür ederim ilginize. Biran önce kavuşun yavrunuza inşllah🙏🙏🙏
ogr_anne93 Ksedakaya bebeğim covit olduğunda 1 haftalık bile değildi. Çok rahat atlattı. Hiçbir belirti göstermedi. Bol bol emzirin süt koruyor