Yagmur46 DuyguDefne07 Rica ederim 🤗 ben de bazı yorumları görünce tereddüt ettim ama bayadir da kullanıyorum memnunum da . Umarım içinize siner
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi DuyguDefne07 Markasına şuan bakamam unuttum ya. Altis miydi neydi😂 Biraz yokuş gibi düz değil daha çok kalori yaktırıyor. Kendi yürüme hızına bağlı olarak hızlanabiliyorsun. Ağırlık seçme ayarı var. Pilli falan işte kaç dakika yurudun vs gosteriyor. 20 dakika da su içindesin garanti. 😂 https://www.google.com/search?q=manyetik+ko%C5%9Fu+band%C4%B1+altis&client=ms-android-xiaomi-rev1&prmd=sinxv&sxsrf=AOaemvJQnFLQ_ObZqDvAsuc2iO1N_OCGuQ:1637958284964&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiMge2N7rb0AhXzR_EDHe6CDEYQ_AUoAnoECAIQAg&biw=393&bih=720&dpr=2.75#imgrc=i309CjMtJa2h9M Bendeki bu
DuyguDefne07 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi çok teşekkür ederim hemen bununla diğer modeli kıyaslayacağım 💐😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi DuyguDefne07 Elektirikli olmaması ses yapmaması manyetik olması benim için çok iyiydi resmen kâr etmek 😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi DuyguDefne07 Bence yormuyor. Zaten biraz yorulmak lazım. Ağırlık derecesini ayarlıyorsun 1den 8e kadar bant ağırlaştıkça yaktığın kaloride artıyor e biraz da yoruyor seni. Yorulmak da gerek 🤭