cileks görüşünüze saygı duyuyorum ama bir cümlenize katılmıyorum.Ben kendi çapımda oğluma uyku eğitimi verdim ve bir kere bile ağlatmadım ki bunun için kesinlikle ağlatmam zaten.Yeri geldi 1 saat uğrastim uyusun diye,peşinde dolandım,pışpışladım,sırtını sıvazladım,elini tuttum,başında bekledim ama hiç bir zaman zorlamadım ve ağlatmadım.Şimdi çok şükür yanına yatıyorum onu da yan çeviriyorum eline uyku arkadaşını veriyorum kendisi uyuyor.Zorda kalırsam da pış pıs yapıyorum.O yüzden lütfen genelleme yapmayalım.Sevgiler🤗