Eksilmiyorum, çoğalıyorum.
Hayır cidden anlamıyorum. Ayakta uyuyunca ne oluyor. Çocuğum nasıl huzur buluyorsa onu uygularım yani. Fenomenleşmek adına uyku eğitimi denen şeyi vermek zorunda da değilim. Kimse bana ağlatmadan uyku eğitimi verdim de demesin. Çok pardon da zaten bana ihtiyacı olan dönem bebeklik çağıyken neden evladımı kendimden mahrum bırakayım. Neyin çabası? Ayakta sallıyorum uyuyor o huzurlu ben huzurluyum. Linç mi ? Buyurun canlar. 😗☺