Didem27 Elifsaresmom aynen bizede onu dedi bizde gobeginin dusmesini bekliyoruz ozamn yikiycaz pasaklı oglusumuzu😂😍
Elifsaresmom Didem27 biz martta doğduk havalar soğuktu kokuşmadık da şu sıralar havalar pek bi sıcak pişik olmasa bari yavrum 🙃
Kkizilay2 ElifHazal acile gittik de haftaiçi polikliniğe getirin dedi değerlerine bakılması lazım olabilir dedi
Kkizilay2 Pamukseker_Annesi bizde 3. Gün yaptırdık sonra bekledik baktık düşmüyor 10. Gün tekrar başladık banyo yapmaya
Kkizilay2 Rabiaszlik benim ki de doymuyor olamaz çünkü habire bezini dolduruyor, onunla alakası yok bence
Cinarasaf Kkizilay2 çok oluyordu tabi banyo yaptırmayın dediler sonra yaptırmadım baktım çocuk koktu bantı yaptırdım alkol sktm akşamına dusru
Aayyssnnrr Bizde 16 günlüğüz 5 günlükken dustu ama göbek içinde parça kaldı Dr. Bayram sonunda dusmemis olursa o parça gelin alalım dedi
Egecim Kkizilay2 16 günde düştü, doktor yıkayın dedi ama yıkamadım. Düşmeden önce sarı iltihap çıkıyordu ara sıra korkmuştum ama sorun olmadı