FeriDeniz Nilmila sık sık değiştirdim. Yazın ortasında Temmuz’da Doğum yapmıştım ben. Hijyen açısından dolmasa bile sıkça değiştirdim. Rahatsız etmedi o yüzden.
Mom06 doğum yaptığımda hemşire hasta bezi kesinlikle yasak dikişlerin hava almaz dedi pamuk üstüne sargı bezi şeklinde yaptıkları bezlerden kullandım bi süre sonra orkid
Ydy Muvahhide kotexten çok memnun kaldım ben. Orkid be molped daha naylonlu olduğu için dikişleri rahatsız etti. Kotexte sorun yaşamadım
Muvahhide Gegimasal canım çok teşekkür ederim önerin için aldım gerçekten yumuşacık tam istediğim gibi
Gegimasal Muvahhide sevindim bende çok memnun idim.Rabbim şafi ismi ile şifa nasip etsin güzel zamanlar olsun bebeğinizle 🌸
Ayaniz Muvahhide depend bana hiç olmamıstı kullanamadm e bebekten baby me lohusa pedi almıstm cok iyiydi
Ebeoz Muvahhide Benim kanamam yogundu uzunca bir sure dependin ustune gazli bez koyarak kullandim. Cok rahat ettim. Pedlere zaten alerjim oldugu icin alerjim olmayan markayi bulmak zor oluyordu.
Eylul2018 Muvahhide bende normal doğum yaptım kızımın bezlerinin kenarlarını kopartıp onu kullanıyordum emiciliği hem fazlaydı hemde rahattı açıkçası hiç bez almadım kızımla birlikte kullandık 😂😂
meeese Muvahhide steril gazlı pamuklu ped kullandım. Medikallerde satılıyor. Diğer hiçbir ped bana yaramadı dikişlerim kötü oldu ödem olmuştu. Daha ekonomik olması için sonradan steril bez ve rulo pamuk aldım kendim ped yaparak kullandım.
SalihaC Muvahhide en küçük bebek bezinin kenarlarını lastikli kısımlarını çıkartıp kullandım kanamam çoktu korudu hemde ekonomik oluyo bayaa