Nilmila yok hiç rahatsız etmedi. Kanama ilk günler epey yoğun oldu. Hem çok güzel korudu hem de depent kullanınca iç çamaşırı giymeye gerek kalmadı. Çıkarmak istediğinde de yanda cırt cırtları var. Onu yırtıveriyorsun, hiç ayaklarını kaldırmaya falan gerek kalmıyor. Çok pratik.