ikizlerinannesi2985 elbette avantaj çünkü istedikleri yere ulaşma imkanları var ve ulaşamadıkları için o yaşadıkları öfke krizleri son buluyor, ama mesela parktayken tek başına koca bir cık diyorum 😬😬 iki farklı yere gidiyorlar, iki kişi olmak gerekiyor kesinlikle. Veya gideceksin bebek arabasıyla salıncakta sallayacaksın yürümelerine fırsat vermeden geri arabaya koyup öylece döneceksin 😅